KFC România: primul lanţ de restaurante cu peste 100 000 de fani pe Facebook

0
478

KFC stabileşte o premiră în domeniul social media autohtonă, fiind primul lanţ de restaurante care depăşeşte pragul de 100 000 de fani

KFC România este primul lanţ de restaurante care ajunge la 100 000 de fani pe Facebook, conform datelor furnizate de serviciul de monitorizare Facebrands.ro. Pentru a sărbători depăşirea pragului de 100 000 de fani, KFC România a premiat fanul cu numărul 100 000 cu un voucher în valoare de 100 lei, iar toţi fanii KFC au primit un voucher de 10% reducere la meniurile care includ sandwich-uri, voucher-ul putând fi downloadat gratis de pe pagina de Facebook a KFC pe tot parcursul weekend-ului. „Ne bucurăm că am reuşit împreună cu clienţii noştri să construim şi pe Facebook o comunitate la fel de frumoasă că în viaţa reală. În plină eră social media, feedback-ul venit dinspre comunităţile virtuale joacă rolul unui barometru în timp real al legăturii care s-a format şi se formează între KFC şi clienţii săi.”, a declarat Carmen Lupulet, director de Marketing KFC România. Astfel, fiecare campanie desfăşurată de KFC România presupune şi implicarea fanilor de pe Facebook prin intermediul aplicaţiilor, concursurilor şi permanenţei interacţiuni între KFC şi clienţii săi. De exemplu, pe timp de vară, KFC Beldiman a rămas deschis şi după miezul nopţii, decizie luată in urma feedback-ului primit din partea fanilor KFC. Un alt exemplu este campania „Îmi place România curată” în care KFC împreună cu cei peste 100 000 de fani învaţă împreună importanţa colectării selective pentru mediul înconjurator.