2017 – un an digital pentru ING România
· Home’Bank a înregistrat 830.000 de clienți activi în 2017, reprezentând 73% din totalul numărului de clienți, și 69,6 milioane de logări în platforma digitală – cu 64% mai mult comparativ cu 2016. Peste jumătate dintre clienții ING au folosit aplicația de mobil.
· Peste 100 de milioane de tranzacții au fost înregistrate prin POS și în platformele de e-commerce în 2017 – cu 48% mai mult decât anul anterior.
· În 2017 ING România a inițiat și testat ING Business – o platformă digitală dedicată antreprenorilor.
Strategia digitală a urcat ING Bank pe o poziție mai bună în topul băncilor din România – locul 6, în funcție de active
· Creșterea consolidată a veniturilor până la 1,433 de milioane de lei în 2017 și a profitului brut la 584 de milioane de lei, pe fondul unei dezvoltări semnificative a portofoliului și numărului de clienți și al unui profil de risc bine controlat.
· Cota de piață în creditare a ajuns la 8,9%, iar valoarea netă a împrumuturilor a fost de 21,2 miliarde de lei în 2017 – cu 21% mai mare față de anul anterior.
· Cotă de piață în fonduri atrase a ajuns la 8,4%, depozitele totalizând 26,8 miliarde de lei în 2017 – cu 20% mai mult comparativ cu 2016.
Un număr mai mare de clienți și creștere comercială accelerată – rezultatele unui model de banking diferit
· Numărul de clienți activi a ajuns la 1.141.000 în 2017, ING Bank având cei mai digitalizați clienți din România
· ING România este numărul 1, în opinia clienților săi, conform Net Promoter Score[1].
· Relansarea produsului ING Card Complet a dus în 2017 la o creștere cu 25% a portofoliului de clienți