BCR continuă să descurajeze plăţile la ghişeele băncii

0
279

Banca Comercială Romană (BCR) a început, de la 1 februarie a.c., ca parte a strategiei de stimulare a tranzacţiilor fără numerar, un proces de introducere de comisioane pentru plata facturilor cu numerar la ghişeele băncii. Astfel, BCR va introduce două comisioane noi pentru operaţiunile de plăţi facturi cu numerar efectuate la ghişeele băncii, care se vor aplica diferenţiat în funcţie de tipul de client, şi anume: clienţii băncii vor plăti 4 lei comision per plata factură cu numerar la ghişeele BCR, iar pentru cei care nu sunt clienţi ai băncii comisionul va fi de 8 lei per plata factură cu numerar.

„BCR va continua să încurajeze plata facturilor prin echipamente automate în detrimentul plăţilor la ghişeele băncii, recent banca instalând o reţea de 400 de astfel de aparate. Dacă urmărim evoluţia numărului de tranzacţii făcute de clienţi cu ajutorul unui casier şi cele făcute fără ajutorul unui casier, adică de client însuşi prin internet banking, POS, ATM, automate bancare etc., observăm o creştere de la o medie anuala de 68% în 2011, la 73.5% în 2012, ajungând în decembrie 2012 la aproximativ 76%”, a declarat Bogdan Marin, director executiv Canale Retail, BCR.

470 de echipamente automate

Depunerea de numerar în conturile curente proprii efectuate la echipamentele acceptatoare de numerar (Ghişee automate şi Maşini multifuncţionale) sau ghişeele băncii este GRATUITĂ. „BCR oferă posibilitatea clienţilor săi să efectueze plăţi facturi cu numerar prin cele 470 de echipamente automate acceptatoare de numerar (Ghişee Automate şi Maşini Multifuncţionale), unde aceste operaţiuni se pot efectua cu comision zero”, se precizează într-un comunicat de presă.

BCR a dezvoltat conceptul de Self Service prin instalarea unei reţele de 400 de ghişee automate, valoarea investiţiei ridicându-se la circa 2 milioane EUR. Clienţii retail ai Băncii Comerciale Române (BCR) au efectuat, în anul 2012, tranzacţii prin internet (serviciul Click 24 Banking) şi telefon (serviciul Alo 24 Banking) în valoare de  peste 20 miliarde lei (aprox. 4,5 miliarde EUR), cu aproape 30% mai mult decât în anul anterior.


BCR oferă în continuare persoanelor fizice, clienţi ai băncii, posibilitatea realizării operaţiunilor de plăţi facturi, beneficiind de comision zero, pentru plăţile fără numerar efectuate din contul curent prin:

–  Serviciul “Plăţi facturi la ATM” prin reţeaua de ATM-uri BCR (peste 2.400 de ATM-uri în toată ţara)

– Click 24 Banking

– Alo 24 Banking

– Serviciul Direct Debit

– Tranzacţii Mobile (*183#)