„CFR” SA va organiza licitaţie cu strigare

0
314

Compania Naţională de Căi Ferate “CFR” SA organizează săptămâna viitoare, joi, 10 noiembrie, la Bursa Română de Mărfuri, licitaţie publică cu strigare pentru închirierea a circa 1600 de km de cale ferată desfăşurată, din infrastructura feroviară neinteroperabilă. Participanţii la licitaţie pot depune oferte pentru una sau mai multe din cele 7 grupe de secţii. Grupa I (CREIR Bucureşti): Ploieşti Crâng – Ploieşti Vest; Ploieşti Vest -Târgovişte Nord – Fieni – Pietroşiţa; Diteşti – Gura Palăngii; I.L. Caragiale – Diţeşti – Moreni; Bucureşti Sud Călători -Titan Sud; Bucureşti Sud Călători – Olteniţa; Căciulaţi – Snagov Plaje; Buda – Slănic; Ploiesti Nord – Măneciu. Grupa II (CREIR Craiova): Cărbuneşti – Albeni; Amaradia – Bârseşti; Băbeni – Berbeşti – Alunu; Argeşelu – Câmpu Lung – Goleşti; Vâlcele – Curtea de Argeş; Roşiori – Turnu Măgurele Port; Golenţi – Poiana Mare. Grupa III (CREIR Timişoara): Simeria – Pestiş; Simeria – Hunedoara; Jebel – Liebling; Timişoara Est – Radna; Cărpinis – Ionel; Lupeni – Lupeni Tehnic – Livezeni. Grupa IV (CREIR Cluj): Oradea Vest – Cheresig, Câmpia Turzii – Turda; Baia Mare – Baia Mare Nord. Grupa V (CREIR Braşov): Sebeş Alba – Petreştii de Pădure. Grupa VI (CREIR Iaşi): Dorneşti – Gura Putnei – Putna; Dornişoara – Floreni; Gura Humorului – Dărmăneşti; Crasna – Huşi. Grupa VII (CREIR Galaţi): Făurei – Tecuci, Mărăşeşti – Panciu, Buzău – Berca; Comăneşti – Moineşti.

Ofertele se depun până pe 10 noiembrie

„Durata de valabilitate a contractului de închiriere este de 4 ani, iar criteriul de atribuire va fi preţul cel mai mare. Termenul limită pentru depunerea ofertelor este 10 noiembrie, ora 09.00, deschiderea acestora urmând să aibă loc în aceeaşi zi la ora 10.00, la sediul Bursei Române de Mărfuri” se precizează într-un comunicat al MTI.  Operatorii economici, desemnaţi câştigători, sunt obligaţi să preia şi personalul CFR existent sau care îşi desfăşoară activitatea pe secţia sau grupul de secţii aferent necesar pentru asigurarea pachetului minim social existent la momentul închirierii, în conformitate cu prevederile legislative. Închirierea unor părţi din infrastructura feroviară neinteroperabilă reprezintă unul din angajamentele incluse în programul de eficientizare a sistemului feroviar, care vizează reducerea cheltuielilor şi a activităţilor neprofitabile.