Heineken România și-a îmbunătățit rezultatele cu privire la atingerea obiectivelor Agendei de Sustenabilitate “Brewing a Better World” pe anul 2014, arată Raportul de Sustenabilitate al companiei pe anul trecut.
Investiţia în comunităţile locale, prin programul HEINEKEN pentru Comunităţi, a depăşit 1.6 milioane lei. Fondurile s-au îndreptat spre Constanţa, Craiova, Târgu Mureş şi Miercurea Ciuc, oraşele în care compania deţine fabrici de bere. „Unul dintre principiile după care ne ghidăm este să ne dezvoltăm compania în mod sustenabil. Credem că asta ne permite, pe termen lung, să aducem un plus de valoare comunităților în care ne desfășurăm activitatea, partenerilor, consumatorilor și angajaților noștri. Brewing a Better World este o prioritate de business pentru noi, iar atingerea obiectivelor de sustenabilitate pe anul trecut este rezultatul energiei pe care toţi angajaţii companiei o depun în mod constant în această direcţie”, spune Onno Rombouts, Managing Director Heineken România.
În 2014, compania şi-a concentrat eforturile asupra celor şase priorităţi ale agendei, obţinând rezultate mai bune pe fiecare dintre aceste arii: promovarea consumului responsabil de alcool, susţinerea comunităţilor locale, asigurarea sănătăţii şi siguranţei angajaţilor, protejarea resurselor de apă, reducerea emisiilor de CO2 şi aprovizionarea sustenabilă. „Tot în 2014, am redenumit strategia globală de sustenabilitate din “Brewing a Better Future” în “Brewing a Better World” pentru a evidenția impactul global pe care HEINEKEN îl are astăzi”, a mai spus Onno Rombouts.