Într-o plachetă frumos tipărită, în atelierele „Scrisului românesc”, în ajunul deschiderii stagiunii teatrale craiovene, a anului 1926, prin îngrijirea lui Ion Dongorozi, directorul instituţiei, se puteau citi următoarele colaborări: Simion Mehedinţi „Din pedagogia teatrului”; C. Rădulescu Motru „Ce ne spune teatrul…”; M. Bucuţa „Pentru al şaselea judeţ al Olteniei”; D. Nanu „Programul Tetrului”; Lucian Blaga „Craiova şi teatrul de Vest”; Gr. Tăuşan „Artă şi viaţă”; Tudor Vianu „Pledoarie pentru actori”; Al. Marcu „De vorbă cu Pirandello”, Ion Dragu „Cuvinte pentru un actor”; Victor Rodan „Neoshakesperianismul în teatrul modern”; Ion Pas „Sufletul slav”; C.Ş. Făgeţel „Ridicaţi altarul artei”, Ion Dongorozi „Teatrul de vest”, T. Păunescu Ulmul „Caragiale şi moftologia românească”; N. I. Herescu „Pentru teatrul clasic (după Opere VII – Nae Ionescu)”.