Școala Româno-Britanică sprijină școlile publice, punând la dispoziție, gratuit, platforma sa de online learning

0
3873

Asociația Română a Tinerilor cu Inițiativă (ARTI), prin proiectul Școala Româno-Britanică, continuă să susțină accesul la educație al elevilor din mediul rural. Încă din 23 martie, în contextul pandemiei COVID-19, elevii Școlii Româno-Britanice urmează cursurile online, utilizând platforma proprie https://online.scoalabritanica.ro/, având în prezent experiența necesară pentru a duce acest tip de învățare la un alt nivel. La un an de la înființarea primei Școlii Româno-Britanice în Craiova, ARTI a demarat, în anul 2017, proiectul “Școli Asociate SRB”, în cadrul programului “Stop Analfabetism Drept Moștenire”, pentru a asigura transferul de know-how și a oferi suport constant copiilor și învățătorilor din mediul rural. Proiectul a pornit cu 15 elevi din clasa pregătitoare de la Școala Gimnazială Drăgotești și a ajuns, în prezent, la peste 250 de elevi din clasa pregătitoare, clasa I și a II-a din șase comunități din județul Dolj (Drăgotești, Valea Stanciului, Gighera, Amarăștii de Jos, Băilești și Afumați).

De ieri, toți acești copii au posibilitatea să înceapă școala online, utilizând gratuit platforma proprie a Școlii Româno-Britanice, având un profesor suport din cadrul SRB alocat învățătorilor din mediul rural, părinților și copiilor care întâmpină dificultăți.

Totodată, învățătorii  din școlile publice din România vor putea obține acces gratuit la întregul conținut educațional al platformei, până la sfârșitul lunii iunie 2020, pentru ei și copiii din clasele lor. Cei interesați pot să trimită un e-mail la adresa contact@scoalabritanica.ro.

Școala Româno-Britanică va pune un call-center la dispoziția tuturor cadrelor didactice din învățământul primar, pentru a le susține în orice incursiune de e-learning, în fiecare regiune de dezvoltare a țării, numărul 07EDUCAȚIE fiind centrala care va distribui învățătorul persoanei suport.

“ARTI și-a propus să construiască școli drept modele educaționale, să educe copii pentru viitor, să antreneze resursele comunității pentru a produce schimbări pozitive”, a declarat Cristina Catană Bucă, președintele asociației.