În cadrul “Contactless and Mobile Awards 2012”: Cardul “Zâmbet BCR” desemnat cel mai bun card contactless

0
716

Cardul “Zâmbet BCR” a fost desemnat cel mai bun card contactless la categoria “Transportation and Ticketing” în cadrul Galei “Contactless and Mobile Awards 2012” ce a avut loc la sfârşitul lunii aprilie a.c., la Londra, în Marea Britanie.Evenimentul a fost organizat de Contactless Intelligence şi a recompensat companiile care implementează tehnologii de plată fără atingere (contactless) şi încurajează consumatorii să utilizeze cardurile contactless la comercianţi. Suntem deosebit de onoraţi de această recunoaştere internatională a eforturilor făcute de BCR pentru a implementa în România tehnologia contactless. Acest premiu vine să confirme faptul că BCR îşi consolidează poziţia de lider pe piaţa românească”, a declarat Ahu Atay, director al Diviziei Carduri din cadrul BCR.

Banca Anului în piaţa cardurilor

Premiul primit de către BCR este cu atât mai onorant cu cât juriul competiţiei a fost compus din specialişti şi consultanţi independenţi în domeniile comerţului electronic, tehnologia informaţiei şi a comunicaţiilor sau transporturi – inclusiv reprezentanţii Departamentului de Cercetare şi Sisteme de Transport Inovative din cadrul Directoratului General al Comisiei Europene pentru Mobilitate şi Transport. Distincţia internaţională primită de către BCR confirmă recenta desemnarea BCR drept Banca Anului în piaţa cardurilorîn cadrul Galei NOCASH, lider la trei din cei şase principali indicatori de evaluare. Astfel, BCR a înregistrat cea mai mare creştere a numărului de conturi, a reţelei de ATM şi a numărului de servicii şi produse lansate pe piaţă într-un singur an. În cei 11 ani de organizare a Galei NOCASH, BCR ocupă în premieră primul loc cu un număr ridicat de lansări de servicii şi produse.

BCR a lansat, anul trecut, cardul Zâmbet – card de debit contactless şi aplicaţie de transport, cardul de credit Powercard Visa contactless şi aplicaţie de transport, cardulPowercard Gold – card de credit în lei pentru persoane fizice, platforma de internet banking optimizată pentru telefoane mobile, serviciul direct debit pentru clienţii corporate, acceptarea cardurilor Diners la ATM, programul de plată în rate egale fără dobândă la POS-urile BCR. În 2011 BCR a pus în circulaţie cele mai multe carduri business (33.000 carduri) fiind lider şi la această categorie, pentru al doilea an consecutiv.