Conducerea Ministerului Comunicaţiilor şi Societăţii Informaţionale, a participat ieri la întâlnirea Alianţei Digitale pentru România, desfăşurată la sediul Ministerului Comunicaţiilor şi Societăţii Informaţionale. Alianţa Digitală pentru România îşi propune în mod concret să atragă cât mai mulţi utilizatori noi online şi să investească în creşterea nivelului de competenţe IT ale celor deja conectaţi. Acest lucru este posibil doar prin crearea unei platforme inovative de colaborare între societatea civilă, sectorul de business şi autoritatea statului. “Salut disponibilitatea noii conduceri a MCSI, pentru dialogul cu societatea civila şi mediul de afaceri”, declarat Thomas Kleininger, director executiv ADSI. Pe parcursul acestui an, ADR va organiza o serie de acţiuni care să conducă la realizarea obiectivelor propuse. Printre proiectele concrete se numără Road-show-ul Agenda Digitală 2020 şi campania Hai pe Net 2012 care se va derula în perioada 26-30 martie 2012. Campania va fi derulatã în telecentre, biblioteci publice, Puncte de Acces Public la Informaţie, şcoli, ONG-uri şi organizaţii interesate. Din sectorul privat s-au alăturat Alianţei Byblos Agora Group, Microsoft Romania, Intel Corporation Romania, Quartz Matrix.