Romtelecom întâmpină primăvara cu o nouă campanie de comunicare… O poză de familie

0
225

Noua campanie de comunicare de la Romtelecom îşi doreşte să le amintească românilor ce înseamnă cu adevărat acasă, acolo unde, de cele mai multe ori, întregul univers se învârte în jurul figurii materne. Nu este o încercare de sensibilizare, din multe altele de acest gen, ci doar un prilej să ne amintim că, dincolo de toate dificultăţile şi provocările de zi cu zi, familia rămâne un punct de echilibru.

Odată cu mesajul central al campaniei, „Acum este timpul să îi mulţumeşti mamei tale aşa cum merită”, Romtelecom se poziţionează, într-o poză mai mare, ca furnizorul de servicii care întăreşte relaţiile familiale autentice, fiind prezent în casele românilor prin toată gama de produse telecom pe care le oferă. „Am ales de această dată să abordăm o zonă emoţională, concentrându-ne execuţiile spre sentimentele şi emoţiile pe care le trăim cu toţii, şi mai puţin pe produsele promovate. Vorbim despre legăturile foarte profunde dintr-o familie, prin regăsirea acelor amintiri simple, curate, care ne-au ghidat copilăria, şi însemnătatea lor. Un lucru interesant care a reieşit din studiile noastre de piaţă este ca mulţi dintre români privesc Romtelecom ca pe un membru al familiei. De aceea, ne-am gândit la o campanie care să identifice punţile pe care le putem crea între două generaţii diferite, din cadrul unei familii, prin intermediul serviciilor Romtelecom”, spune Ovidiu Ghiman, Director Executiv Strategie şi Comercial Segment Rezidenţial.

Minute gratuite pentru mame

Şi, pentru că este vorba despre o campanie cu o componentă în primul rând emoţională, Romtelecom le oferă clienţilor de voce oportunitatea de face un cadou mamelor, constând din 200 de minute gratuite lunar pentru a putea comunica oriunde îşi doresc. Astfel, până pe 15 aprilie, la orice nou abonament  cu minute incluse sau la reînnoirea unuia existent, clientul primeşte gratuit, suplimentar faţă de beneficiile incluse în abonament, 200 de minute pe care le poate face cadou mamei pentru a vorbi către reţelele mobile şi fixe din România, SUA şi Canada şi către reţelele fixe din UE, plus 200 de minute gratuite pentru el însuşi, către aceleaşi destinaţii.

Familia – poza de ansamblu

Dacă familia este poza de ansamblu a campaniei, în luna martie, Romtelecom a ales mama ca figură centrală, portretizată în relaţia cu fiica sa, în diferite etape ale vieţii lor împreună, de la copilărie la maturitate. Romtelecom se adresează prin această campanie personajelor feminine ale familiei, având în vedere faptul că, în urma studiilor efectuate de companie, femeile folosesc în mai mare măsură decât bărbaţii telefonia fixă, efectuând cu 20% mai multe apeluri decât aceştia, şi o identifică ca pe un instrument de comunicare cu persoanele apropiate, în mod special cu cele din familie. Pentru ele, telefonia fixă este un serviciu special, fiind asociat cu intimitatea în comunicare, şi considerat indispensabil acasă.  „Am mizat pe emoţie în execuţia creativă tocmai pentru că ceea ce aveam de oferit ca produs avea din start o profundă încărcatură emoţională, fiind practic un cadou făcut mamelor, 200 de minute, în fiecare lună, timp de 2 ani. În plus, le amintim celor tineri, că acum este rândul lor să le deschidă părinţilor lumi noi, aşa cum au făcut aceştia încă de la primii noştri paşi, putându-le oferi acum, la preţuri speciale, şi servicii de internet şi televiziune”, mai spune Ovidiu Ghiman.