Primăria Craiova, finanțare pentru reducerea birocrației

0
24

Municipalitatea craioveană a semnat contractul de finanțare pentru  proiectul „Sistem Informatic Integrat pentru Digitalizarea Proceselor în cadrul Primariei Municipiului Craiova”. Este vorba de  suma de 3.102.544,81 lei, iar perioada de implementare este de 38 luni de la data semnării contractului de finanţare, respectiv de la data de 31.07.2024.

Primăria Craiova are  statutul de beneficiar în relația cu Agentia pentru Dezvoltare Regională Sud-Vest Oltenia, pentru a realiza această transformare, care va susține o administrație publică modernă, bazată pe eficiență, transparenţă şi servicii digitale de calitate.

Ce se urmărește

Municipalitatea își dorește reducerea birocrației în administrația publică locală, iar anticipările sunt următoarele: o reducere semnificativă a orelor de muncă repetitive; reducerea erorilor umane asociate cu procesele manuale; eliminarea consumului de hârtie și scăderea dependenței de arhivarea fizică; economii substanțiale la materiale consumabile; creşterea capacității de procesare şi eficiență administrativă; optimizarea fluxurilor de lucru prin automatizare şi integrare între departamente; sporirea capacității de analiză şi decizie prin instrumente moderne de raportare; eficientizarea comunicării interne şi externe cu cetățenii și instituțiile partenere; optimizarea costurilor IT prin centralizare şi interoperabilitate. „Astfel, investiția este justificată din punct de vedere economic, cu beneficii cumulative substanțiale in timp și un potențial important de scalabilitate şi eficientizare a administrației publice locale”, se precizează în caietul de sarcini. Obiectivul general al proiectului îl reprezintă consolidarea capacității administrative a Municipiului Craiova prin intermediul digitalizării, guvernanței participative, reducerea birocrației și adaptarea serviciilor publice la cerințele actuale ale comunității locale. Prin proiect se urmărește eficientizarea proceselor administrative și promovarea unei guvernări transparente și participative prin intermediul digitalizării serviciilor publice, facilitarea interacțiunii digitale dintre cetățeni și administrație, precum și furnizarea de servicii publice adaptate nevoilor mediului de afaceri.

În urma programului vor fi achiziționate următoarele produse: server aplicaţii; NAS (Network Attached Storage); UPS; Switch gestionabil; HDD intern 2TB; Licență Windows Server 2022; Rack 18U, la acestea adăugându-se instalarea şi configurarea.

LĂSAȚI UN MESAJ

Comentariul
Numele

Operaţie antispam (completează):  *