ANUNŢ DE PARTICIPARE
in cadrul procedurii de atribuire a contractului de
Servicii de proiectare DTAC+PT+DE, execuţia lucrărilor şi asistenta tehnica din partea proiectantului, inclusiv echipare si dotare
in cadrul proiectului
CONSOLIDARE, RESTAURARE ŞI PUNERE ÎN VALOARE BISERICA “SF. SPIRIDON” ŞI „SF. NICOLAE”
SMIS 320384
Capitolul I: Informatii generale
- Achizitorul
Denumirea: | PAROHIA “SF.SPIRIDON” |
Cod unic de inregistrare | 9790086 |
Sediu social | Str. Jean Negulescu nr. 3A, Municipiului Craiova,
Judeţul Dolj, România |
Locatia de implementare
a proiectului |
Str. Jean Negulescu nr. 3A, Municipiului Craiova,
Judeţul Dolj, România |
Persoana de contact/date de contact | Achim George-Daniel Reprezentant legal Tel. 0725442698
E-mail psfspiridon@gmail.com |
Mijloace de comunicare pentru procedura de atribuire | Orice comunicare, solicitare, informare, notificare şi altele asemenea se vor transmite în scris pe adresa de e-mail psfspiridon@gmail.com, sau se vor depune la sediul Achizitorului din C Str. Jean Negulescu nr. 3A,
Municipiului Craiova, Judeţul Dolj, România |
Tipul procedurii | Procedura de achiziţie: Ordinul ministrului fondurilor europene nr. 1284/2016 privind aprobarea Procedurii competitive aplicabile solicitanţilor/beneficiarilor privaţi pentru atribuirea contractelor de furnizare, servicii sau lucrări finanţate din fonduri europene (Monitorul
Oficial al României nr. 618/12.08.2016 ). |
CAPITOLUL II. Obiectul contractului
2.1 Descrierea contractului
2.1.1. Titlul achizitiei
Servicii de proiectare DTAC+PT+DE, execuţia lucrărilor şi asistenta tehnica din partea proiectantului, inclusiv echipare si dotare in cadrul proiectului CONSOLIDARE, RESTAURARE ŞI PUNERE ÎN VALOARE BISERICA “SF. SPIRIDON” ŞI „SF. NICOLAE” – SMIS 320384.
2.1.2 Tipul contractului
Contract de lucrări
2.1.3 Descrierea obiectului contractului
OBIECTUL CONTRACTULUI il reprezintă conservarea, protejarea şi valorificarea patrimoniului cultural Biserica cu hramul “SF. SPIRIDON” ŞI „SF. NICOLAE”, din municipiul Craiova, înscrisă în Lista Monumentelor Istorice, ediţia 2015, a judeţului Dolj, la poziţia 275, avand codul DJ-II-m-B-08083.
În 2022 a fost emis Ordinul Ministerului Culturii privind schimbarea de grupă valorică din B în A a monumentului istoric Biserica „Sf. Spiridon” şi „Sf. Nicolae”, publicat în Monitorul Oficial nr. 917/19.IX.2022. Astfel, începând cu anul 2022, codul L.M.I. devine DJ-II-m-A-08083.
Biserica „Sf. Spiridon” şi „Sf. Nicolae” din Craiova a fost construită în 1758, fiind ctitoria boierului craiovean Fotă Vlădoianu şi a soţiei sale, Ilinca.
Proiectul are ca scop consolidarea, restaurarea şi punerea în valoare a tuturor valenţelor culturale şi istorice în vederea măririi gradului de importanţă a acestui monument în viaţa culturală a comunităţii, respectiv valorificarea potenţialului istoric al municipiului Craiova şi a Bisericii „Sf. Spiridon” şi „Sf. Nicolae”, prin promovarea ca obiectiv turistic a monumentului istoric de importanţă şi valoare naţională. Obiectul contractului contine si este detaliat dupa cum urmeaza:
- Servicii de proiectare si asistenta tehnica din partea proiectantului
- Realizarea lucrarilor de constructii, inclusiv Organizare de şantier
- Achizitia dotarilor, utilajelor, echipamentelor tehnologice şi funcţionale care necesită montaj si a utilajelor, echipamentelor tehnologice şi funcţionale care nu necesită montaj şi echipamente de transport
2.1.4 Locul de execuţie
Biserica „Sf. Spiridon” şi „Sf. Nicolae”, Str. Jean Negulescu nr. 3A, Municipiului Craiova, Judeţul Dolj, România
2.2 Durata contractului
2.2.1 Termenele de executie in cadrul contractului este 36 de luni din care:
- pentru servicii de elaborare proiect tehnic si detalii de executie, elaborare documentatii tehnice pentru obtinerea avizelor si autorizatiilor – maxim 3 (trei) luni de la emiterea Ordinului de incepere pentru proiectare;
- pentru elaborare studii specifice – maxim 3 (trei) luni de la data emiterii Ordinului de incepere pentru proiectare;
- pentru servicii de asistenta tehnica din partea proiectantului – pe toata durata de executie lucrari, intocmirea Cartii tehnice a constructiei si receptia lucrarilor, estimată la 33 de luni de la data ordinului de începere a lucrărilor
- realizare lucrari de constructii, organizare de santier – maxim 33 (treizecişitrei) luni de la data emiterii Ordinului de începere a lucrărilor
- livrare dotări, echipamente si utilaje prevazute in contract – maxim 33 (treizecişitrei) de luni de la data emiterii Ordinului de incepere a lucrarilor
2.2.2 Durata de garanţie: minim 5 (cinci) ani de la finalizarea si receptia lucrării.
- Durata de valabilitate a efectelor contractului:
- Serviciile de proiectare sunt demarate ulterior emiterii Ordinului de începere pentru serviciile de proiectare.
- Serviciile de asistenţă tehnică vor fi realizate după emiterea ordinului de începere a lucrărilor.
- Contractul îşi păstrează valabilitatea pana la recepţia lucrărilor de execuţie în cadrul proiectului de investiţie
2.3 Valoarea estimată a contractului
2.3.1 Valoarea contractului
Valoarea totala estimată a contractului de lucrari este 22.670.852,99 lei fără TVA. Procedura prevede ajustarea preţului contractului.
2.4 Precizari referitoare la desfasurarea procedurii de atribuire
2.4.1 Mijloace de comunicare
Orice comunicare, solicitare, informare, notificare şi altele asemenea se vor transmite în scris pe adresa de e-mail psfspiridon@gmail.com, sau se vor depune la sediul Achizitorului din Str. Jean Negulescu nr. 3A, Municipiului Craiova, Judeţul Dolj, România
2.4.2 Modalitatea de solicitare a clarificarilor
Orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari privind documentatia de atribuire. Solicitarea de clarificari se va face in scris si se va depune dupa cum urmeaza:
- personal sau prin curier la adresa specificata a achizitorului, respectiv:
Str. Jean Negulescu nr. 3A, Municipiului Craiova, Judeţul Dolj, România
- prin e-mail, document scanat, la adresa: psfspiridon@gmail.com
Documentul va contine datele de identificare si de contact ale ofertantului si va fi stampilat si semnat de reprezentantul legal al acestuia sau semnat cu semnatura digitala a acestuia.
Solicitarile de clarificari primite dupa termenul limita prevazut in prezenta documentatie nu vor fi luate in considerare, achizitorul neavand obligatia de a mai formula si transmite raspuns pentru acestea.
Toate răspunsurile la solicitările de clarificări vor fi transmise către ofertanţi prin email.
2.4.3 Depunerea ofertelor
- Participarea la aceasta procedura de achizitie este deschisa tuturor operatorilor economici
interesati, persoane juridice, indiferent de forma.
In depunerea ofertelor pentru acest contract, ofertantii sunt obligati sa respecte toate instructiunile, formularele, specificatiile tehnice si prevederile contractuale generale prevazute in prezentul document. Lipsa oricaror informatii/cerinte minime solicitate atrage dupa sine respingerea (descalificarea) ofertei respective.
Ofertele se transmit in format tiparit pe suport hartie si un CD care să includă oferta depusă scanată, in plic inchis, prin posta/curier rapid cu confirmare de primire sau prin depunere personala, la adresa sediului achizitorului din strada Jean Negulescu nr. 3A, Municipiului Craiova, Judeţul Dolj, România.
- Prin depunerea ofertei, ofertantul accepta in totalitate si fara rezerve specificatiile tehnice, conditiile contractuale generale si termenii care guverneaza contractul. Legalitatea si autenticitatea documentelor prezentate de Ofertanti sunt prezumate.
- Data limita de depunere a ofertei : 07.03.2025, ora 12:00
- Data si ora deschiderii ofertelor : 07.03.2025, ora 16:00
2.5 Specificaţiile tehnice
Potenţialul ofertant poate intra în posesia specificaţiilor tehnice printr-o solicitare transmisă la adresa de e-mail: psfspiridon@gmail.com .