Cel mai popular lanţ de restaurante cu preparate de pui din lume, având peste 12 milioane de clienţi în 109 ţări, sărbătoreşte împlinirea a 15 ani de la deschiderea primului restaurant în România. Cu o experienţă vastă pe piaţa românească, KFC a depăşit cu succes perioada de criză, aflându-se permanent în topul preferinţelor culinare ale clienţilor: peste 4 milioane de porţii au fost vândute de la începutul anului în restaurantele KFC. Din 1997 şi până în prezent, KFC a deschis 42 de restaurante în România, dintre care 18 în Bucureşti. Totodată, alături de Polonia, Cehia şi Ungaria, KFC România a fost printre primele ţări din Europa care a adoptat sloganul global SO GOOD, care defineşte toate acţiunile întreprinse de brand la nivel internaţional şi local. În cei 15 ani de activitate, KFC a venit în sprijinul comunităţilor alăturându-se campaniilor de strângere de fonduri pentru persoanele defavorizate – „Vreau în clasa a noua”, „Mame bune, copii sănătoşi”, „Eu cum ajung la şcoala” –, susţinând dezvoltarea tinerilor – proiectul „Arta uneşte sufletele fără discriminare” dedicat copiilor cu deficienţe de vedere, programul de acordare de burse KFC Student, sau prin iniţierea de acţiuni pentru protejarea mediului înconjurător – programul naţional „Îmi place România curată”, precum şi susţinerea proiectului „Copacul de hârtie”.
Buna ziua, sunt studenta in anul 2 la Masterul Relatii Publice in Marketing la ASE.
Anul acesta sustin disertatia pe tema Eficienta unei campanii de marketing ecologic, studiu de caz campania KFC Imi Place ROMANIA curata.
De asemenea am creat si o cercetare cantitativa – un SONDAJ cu 22 de intrebari pentru a evalua aceasta campanie si impactul pe care l-a avut asupra populatiei.
Am observat ca ati participat la aceasta campanie, de aceea as vrea sa va rog daca puteti acorda cateva minute pentru a completa acest chestionar.
Va multumesc mult,
O zi frumoasa !
Link chestionar -> https://qtrial.qualtrics.com/SE/?SID=SV_4PmCMcuR5aP916k
Comments are closed.