Unităţile teritoriale retail şi centrele de afaceri corporate din cadrul Băncii Comerciale Române (BCR) nu vor avea program cu publicul în ziua 1 Decembrie a.c. “BCR le recomandă clienţilor să-şi programeze din timp toate operaţiunile bancare pe care trebuie să le efectueze în această perioadă, funcţie de programul bancii”, a declarat Cornel Cojocaru, directorul executiv al Direcţiei de Comunicare, BCR. BCR a luat toate măsurile pentru a asigura colectarea numerarului de la clienţii băncii. Totodată, va fi asigurată şi alimentarea cu cash a bancomatelor (ATM), a automatelor de schimb valutar (ASV) şi a maşinilor multifuncţionale (MFM). Deţinătorii de carduri BCR vor putea face plăti la oricare dintre comercianţii care acceptă carduri iar serviciul de Asistentă Carduri va fi disponibil 24 de ore din 24.
Asistentă de urgenţă deţinători de carduri
Clienţii băncii vor avea acces la propriile resurse financiare şi vor putea să efectueze operaţiuni bancare 24/7, astfel: telefonic, prin Alo 24 Banking BCR, apelând gratuit din orice reţea naţională 0800.801.BCR (0800.801.227) sau din străinătate +4021/407.42.00 (tarif normal); prin internet – Click 24 Banking BCR disponibil 24/7 accesând direct 24banking.ro sau m.24banking.ro şi nu în ultimul rând, prin intermediul echipamentelor de tip self service (MFM, ASV, ATM) disponibile atât în zonele Easy 24 Banking cât şi la unităţile BCR sau la terţi. În plus, prin apelarea InfoBCR, clienţii vor beneficia în perioada menţionată de următoarele servicii: suport Tehnic în utilizarea Alo şi Click 24 Banking BCR, disponibil 24/7; asistentă de urgenţă deţinători de carduri, disponibil 24/7 la numerele de telefon inscrise pe spatele cardurilor BCR, respectiv +40 21 311 10 01 sau +40 21 311 02 16 şi informaţii generale despre produsele şi serviciile BCR, disponibile zilnic, între 8:00 şi 22:00.
Serviciul good.bee Tranzacţii mobile va fi funcţional 24 de ore din 24
Zonele Easy 24 Banking BCR vor fi disponibile tuturor posesorilor de carduri bancare. Easy 24 Banking BCR este o zonă amenajată în cadrul anumitor unităţi BCR, 100% automatizată, dotată cu echipamente ce permit efectuarea de operaţiuni bancare cu şi fără numerar. Serviciul good.bee Tranzacţii mobile va fi funcţional 24 de ore din 24, permiţând clienţilor să obţină informaţii despre cont, să reîncarce orice cartela de mobil în reţelele partnere, să trimită bani în orice cont din România sau să plătească facturi. Apelabil din reţelele mobile partenere la *4146 sau din orice reţea la 021.266.77.00 (numere cu tarif normal), Serviciul Suport Clienţi good.bee oferă informaţii şi asistentă în ziua de 1 decembrie, între 9:00-18:00.
Numerele de telefon InfoBCR sunt :
– 0800.801.BCR (0800.801.227) apelabil gratuit din orice reţea naţională
– +4021/407.42.00 apelabil din străinătate, taxabil la tarif normal