De la începutul acestui an, BRD-Groupe Société Générale a primit în medie, în fiecare zi, numai prin intermediul contact center-ului său – platforma Vocalis – peste 150 de solicitări de credite de la clienţii persoane fizice. Vocalis este un canal de relaţionare cu clienţii prin intermediul telefonului şi al e-mailului, care acordă consultanţă şi servicii de urgenţă atât clienţilor BRD, cât şi persoanelor care sunt interesate de produsele şi serviciile acesteia. Din totalul solicitărilor de credit primite prin intermediul Vocalis, peste 20% privesc creditele imobiliare şi ipotecare. În primele patru luni ale acestui an, peste 420.000 de vizitatori unici au accesat paginile site-ului care cuprind informaţii referitoare la creditele BRD, în timp ce pagina dedicată simulatorului de credite a fost accesată de peste 500.000 de ori. „Produsele de credit au revenit în atenţia clientelei, cererile de credit, dar şi cele de carduri de credit primite prin intermediul canalelor de banca la distanta înregistrând o evoluţie crescătoare de la începutul acestui an. Cu siguranţă, un rol important în creşterea interesului publicului l-au avut şi produsele si ofertele promoţionale lansate în ultima perioadă”, spune Adrian Jantea, Directorul Direcţiei de Promovare şi Distribuţie Persoane Fizice din cadrul BRD-Groupe Société Générale.