Companiile PPC din România îşi dezvăluie noua identitate de brand

0
285

Grupul de companii PPC din România a demarat recentprima sa campanie de imagine, marcând astfel trecerea la noua identitate de brand. Noua marcă reflectă responsabilitatea în faţa comunităţii, angajamentul de a crea valoare pentru toţi, de a fi o organizaţie axată pe sustenabilitate şi economia circulară.

Energia electrică ne însoţeşte constant în rutina noastră zilnică, defineşte lumea în care trăim din ce în ce mai mult, dar modul în care o folosim este diferit pentru fiecare dintre noi. Însă, fie că utilizăm energia electrică pentru a încărca un telefon sau maşina electrică,pentru a ilumina oraşele în care locuim, pentru confortul nostru sau pentru mini-sera din sufragerie, fie că instalăm panouri solare, fiecare dintre noi are propriile scopuri şi dorinţe. Iar scopul companiilor PPC în România este să onorezeîncrederea clienţilor, cei care ne încredinţează confortul lor zilnic, pentru că energia electrică este necesară pentru nevoile şi preferinţele fiecărui client”, a declarat Alessio Menegazzo, CEO & Country Manager al companiilor PPC în România.

De asemenea, a fost lansat şi www.ppcenergy.ro, noul site al companiilor PPC din România, precumşi noua aplicaţia myPPC, două platforme digitale moderne în care clienţii vor putea găsi, pe lângă date despre companiile PPC, funcţionalităţi cum ar fi gestionarea contului, plata facturilor, dar şi soluţii energetice, alături de servicii cu valoare adăugată.

Serviciile de furnizare ale PPC Energie şi PPC Energie Muntenia nu vor fi influenţate de schimbarea de identitate vizuală şi adoptarea noii mărci. Tarifele şi condiţiile contractuale vor rămâne neschimbate, iar magazinele vor funcţiona conform programului obişnuit, fără modificări în operaţiuni. Astfel, clienţii care vor să discute faţă în faţă cu un consultant, pot vizita magazinul PPC din str. Calea Bucuresti, Nr. 37, Bl. 21E, Sc. 1, parter, Craiova.

Începând din luna aprilie 2024, logoul PPC va înlocui treptat logoul Enel atât pe facturile clienţilor, cât şi în toate punctele de contact, inclusiv în magazine, pe staţiile de plată de tip self-pay şi în comunicările sau canalele online.

În data de 25 octombrie 2023, Grupul PPC a anunţat finalizarea tranzacţiei prin care a achiziţionat participaţiile deţinute de către Grupul Enel în România, încheind cu succes prima sa extindere majoră pe piaţa externă. Finalizarea tranzacţiei a reprezentatun eveniment de referinţă pentru strategia de creştere a PPC, prin achiziţionarea unui portofoliu semnificativ de proiecte regenerabile (deopotrivă finalizate şi în curs de dezvoltare), dar şi a operaţiunilor de distribuţie şi furnizare a energiei electrice din România.