Unităţile Băncii Comerciale Române teritoriale retail şi centrele de afaceri corporate nu vor avea program cu publicul în zilele de 25, 26 decembrie 2015 şi 1, 2 ianuarie 2016 (sărbători legale).
În 24 şi 31 decembrie 2015, o parte din unităţile teritoriale retail şi toate centrele de afaceri corporate vor avea program redus cu publicul, până la ora 13:00, însă aproximativ 100 unităţi BCR vor avea program normal de lucru. Unităţile BCR din mall-uri vor funcţiona după programul acestora. „Programul de lucru cu publicul este afişat la loc vizibil în toate unităţile băncii. BCR a luat toate măsurile pentru a asigura colectarea numerarului de la clienţii băncii. Va fi asigurată şi alimentarea cu cash a bancomatelor (ATM), a automatelor de schimb valutar (ASV) şi a maşinilor multifuncţionale (MFM) ce vor fi permanent la dispoziţia clienţilor, 24 de ore din 24, 7 zile din 7, inclusiv sărbătorile legale”, se precizează într-un comunicat de presă al BCR.
Suport Tehnic în utilizarea serviciilor de Internet şi Mobile Banking, nonstop
În această perioadă, deţinătorii de carduri BCR vor putea face plăţi la oricare dintre comercianţii care acceptă carduri, iar serviciul de Asistenţă de urgenţă pentru deţinătorii de carduri va fi, ca de obicei, disponibil 24 de ore din 24. Mai mult, clienţii băncii vor avea acces 24/7 la propriile resurse financiare şi vor putea să efectueze operaţiuni bancare. Aceste operaţiuni se fac prin internet, utilizând Click 24 Banking BCR; de la orice calculator, accesând 24banking.ro; de pe telefonul mobil, utilizând aplicaţia Touch 24 Banking BCR pentru iPhone şi Android sau accesând m.24banking.ro de pe telefonul mobil. Operaţiuni bancare se pot face şi utilizand Alo 24 Banking BCR (apel gratuit InfoBCR, la numărul 0800.801.BCR (0800.801.227) din orice reţea naţională, disponibil non-stop) sau prin intermediul echipamentelor de tip self service disponibile atât în zonele Easy 24 Banking sau la terţi. “În plus, clienţii care apelează InfoBCR vor beneficia non-stop de următoarele servicii: Suport Tehnic în utilizarea serviciilor de Internet şi Mobile Banking; Asistenţă de urgenţă pentru deţinătorii de carduri BCR şi Informaţii personalizate si generale despre produsele şi serviciile BCR”, se mai precizează în comunicat.