Unităţile teritoriale retail şi centrele de afaceri corporate ale Băncii Comerciale Române (BCR) nu vor avea program cu publicul în zilele de 25 şi 26 decembrie a.c. şi 1 şi 2 ianuarie 2014. În data de 24 decembrie a.c., unităţile vor lucra după programul normal iar pe 31 decembrie a.c. unităţile vor lucra cu clienţii până la orele 13:00.
“BCR a luat toate măsurile pentru a asigura colectarea numerarului de la clienţii băncii. Totodată, va fi asigurată şi alimentarea cu cash a bancomatelor (ATM), a automatelor de schimb valutar (ASV) şi a maşinilor multifuncţionale (MFM) ce vor fi permanent la dispoziţia clienţilor, 24 de ore din 24, 7 zile din 7, inclusiv sărbătorile legale”, se precizează într-un comunicat al BCR. În această perioadă, deţinătorii de carduri BCR vor putea face plăţi la oricare dintre comercianţii care acceptă carduri, iar serviciul de Asistenţă de urgenţă pentru deţinătorii de carduri va fi disponibil 24 de ore din 24, ca de obicei.
Zonele Easy 24 Banking BCR vor fi disponibile tuturor posesorilor de carduri bancare
Clienţii BCR au la dispoziţie cea mai mare reţea naţională de ATM – circa 2.200 de bancomate. “Mai mult, clienţii băncii vor avea acces 24/7 la propriile resurse financiare şi vor putea să efectueze operaţiuni bancare: prin internet, utilizând Click 24 Banking BCR; prin telefon, utilizând Alo 24 Banking BCR (apel gratuit InfoBCR, la numărul 0800.801.BCR (0800.801.227) din orice reţea naţională, disponibil non-stop); prin serviciul Tranzacţii Mobile BCR (apelând *183#) şi, nu în ultimul rând, prin intermediul echipamentelor de tip self service disponibile atât în zonele Easy 24 Banking sau la terţi”, se mai precizează în comunicatul BCR.
Zonele Easy 24 Banking BCR vor fi disponibile tuturor posesorilor de carduri bancare. Easy 24 Banking BCR este o zonă amenajată în cadrul anumitor unităţi BCR, disponibila 24 de ore din 24, 100% automatizată, dotată cu echipamente ce permit efectuarea de operaţiuni bancare cu şi fără numerar.
În plus, clienţii care apelează InfoBCR vor beneficia non-stop de următoarele servicii:
- Suport Tehnic în utilizarea serviciilor de operațiuni bancare la distanţă (Alo si Click 24 Banking BCR, Tranzacții Mobile BCR);
- Asistenţă de urgenţă pentru deţinătorii de carduri BCR;
- Informaţii personalizate si generale despre produsele şi serviciile BCR.