Mazda continuă să se ridice deasupra pieţei de automobile din Europa în prima jumătate a anului 2014, susţinând poziţia de cea mai rapidă creştere de volum din regiune a unui producător de automobile. Compania japoneză a înregistrat vânzări în creştere cu 23% de la an la an, între lunile ianuarie şi iunie, sfidând convenţiile şi depăşind piaţa totală cu o marjă însemnată de 6,2%. La 92.430 de unităţi vândute, cifra de afaceri Mazda a fost bună pentru o cotă de piaţă de 1,3%, peste o zecime faţă de 2013. Ca şi în trimestrele anterioare, Mazda a înregistrat o creştere aproape în fiecare ţară. Portugalia, Polonia şi Spania continuă să fie vârf de lance până în prezent în termeni de până la 128, 75 şi 74%, respectiv, în primele şase luni ale anului 2014. În România, în perioada ianuarie-iunie Mazda a comercializat 382 de unităţi. Cele mai mari vânzări au fost înregistrate de Mazda CX-5 – 167 de unități şi de Mazda3 – 123 de unităţi. La fel de populară s-a dovedit şi Mazda6, cu 90 de unităţi vândute în primele 6 luni ale anului.