Vodafone România a lansat Smart Archive, un nou serviciu de gestionare a arhivelor electronice pentru utilizatorii serviciilor de business, cu stocare facilă şi sigura în cloud.
Utilizatorii noului serviciu pot genera şi consulta o arhivă informaţională centralizată şi securizată, cu numeroase functionalităţi, printre care şi: scanarea şi catalogarea documentelor, importul unui număr extins de fişiere, găsirea şi accesarea rapidă a informaţiilor centralizate, precum şi controlul în privinţa accesului la arhivă. Prin serviciul de arhivare, utilizatoriidetin in permanenta o copie electronica a documentelor fizice, atât pentru nevoi operaţionale, cât şi pentru siguranţa. Mai mult, accesul la documente este disponibil oricând şi oriunde, inclusiv simultan şi prin intermediul dispozitivelor mobile. Vodafone Smart Archive permite gruparea documentelor după criterii de afaceri, precum data expirării unui contract sau scadenta unei facturi. „În plus, serviciul permite si configurarea perioadei pentru care fiecare document este pastrat in arhiva. De asemenea, soluţia permite accesul diferentiat in functie de utilizator, functionalitate utila pentru companiile care lucrează cu multipli colaboratori”, se precizează într-un comunicat de presă.