S.C. Cetelem IFN S.A. implementează, în perioada până pe 29 februarie 2012, proiectul “Sănătatea Angajaţilor – Factor cheie pentru dezvoltarea durabilă a companiei”, cofinanţat din Fondul Social European şi bugetul naţional prin Programul Operaţional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007 – 2013. Proiectul urmăreşte îmbunătăţirea condiţiilor de muncă ale angajaţilor şi prevenirea riscurilor profesionale ce ţin de suprasolicitarea psihică. În cadrul proiectului, 371 de angajaţi ai companiei Cetelem vor participa la sesiuni de informare şi instruire în domeniul sănătăţii în muncă şi în domenii cu impact asupra sănătăţii lor, precum managementul stresului ocupaţional, comunicarea cu persoane dificile, managementul eficient al timpului la locul de muncă şi gestionarea relaţiilor cu clienţii dificili. Sesiunile se vor derula în oraşele Cluj Napoca, Craiova, Bucureşti, Braşov, Timişoara, Iaşi şi Focşani. Proiectul va contribui atât la prevenirea activă a problemelor de sănătate psihică ale angajaţilor, cât şi la susţinerea angajaţilor în organizarea activităţii la locul de muncă astfel încât impactul asupra sănătăţii psihice să fie minim. Valoarea totală a proiectului este de 817.107 RON şi este finanţat integral din surse publice. „Responsabilitatea faţă de angajaţi este o constantă în buna desfăşurare a businessului nostru.Obţinerea acestei finanţări vine să completeze acţiunile derulate la nivelul companiei în vederea construirii unei echipe solide, profesioniste şi dedicate consumatorului final”, a declarat Irina Stoian, Director Resurse Umane Cetelem.