„Primele şase luni din 2013 vor fi decisive”

0
313

Compania Policolor a anunţat creşterea volumelor de vânzări pentru brandul de vopsea SPOR  şi apreciază o uşoară revenire a segmentului de profil pentru anul viitor.  „Consider că în 2013 primele 6 luni vor fi cele hotărâtoare pentru acest domeniu. Estimările noastre previzionează un an mai bun, dar ele depind de evoluția pieţei în primul semestru”, a declarat Marius Văcăroiu, CEO Policolor Orgachim. În primele 10 luni din 2012, conform analizelor Policolor, piaţa de lacuri şi vopsele a consemnat un declin de aproximativ 10% faţă de anul anterior, iar tendinţa s-a păstrat pe tot parcursul anului. Cele mai importante materii prime necesare proceselor de fabricaţie din industria specifică sunt achiziţionate de pe pieţele externe, iar oscilaţia preţurilor acestora a fost impredictibilă, fiind direct legată de preţul petrolului. Împreună cu aprecierea cursului monedei europene, influenţele s-au regăsit imediat în costurile de producţie.

Strategia a funcţionat

În ceea ce priveşte piaţa locală, Policolor a distribuit în total, în primele 10 luni ale anului,peste 2 milioane de kilograme de vopsea SPOR lavabilă. Referitor la rezultatele comerciale ale companiei, Policolor creşte estimările pentru acest an pe baza unor prime zece luni foarte bune, în care s-a obţinut un plus de 16% în euro a cifrei de afaceri. „Am pus în acest an accentul pe consolidarea echipei şi a portofoliului de produse. Strategia a funcţionat aşa că vom continua în această direcţie. Vocea consumatorului nu este o sintagmă fără sens în companie, pentru că suntem direct ancoraţi la nevoile clienţilor noştri. Acesta este şi motivul pentru care la nivelul volumelor comercializate de Policolor, creşterea de până acum a fost de 13%”, a mai spus Marius Văcăroiu.