De 4 ori câştigător al „Balonului de aur”, campion al Europei, în 2016, cu Portugalia, de 4 ori câştigător al Ligii Campionilor, veritabil idol în afara frontierelor ţării sale, Cristiano Ronaldo este unul din cei mai buni jucători ai secolului XXI şi, în egală măsură, un brand cu putere economică excepţională. Transferat la Juventus Torino, oficial la 10 iulie a.c., pentru suma de 100 milioane euro, dar prezentat o săptămână mai târziu, mai exact ieri, 16 iulie, starul portughez domină vânzările de tricouri cu numele său. Potrivit cifrelor dezvăluite de Yahoo Sport Italia, CR7 a realizat un record, în numai 24 de ore, prin vânzarea a 520.000 de piese. O cifră imensă, comparată cu vânzările de tricouri cu numele Neymar, la sosirea acestuia la PSG. Transferul celui mai scump jucător din lume a antrenat o vânzare de 11.000 de tricouri în ziua următoare oficializării transferului – 4 august 2017 – adică de 47 de ori mai puţin. La finele lunii septembrie 2017, PSG vânduse 86.000 de tricouri cu numele jucătorului brazilian. Succensul de marketing pe care îl are „bătrâna doamnă” cu Cristiano Ronaldo face ca transferul internaţionalului portughez să fie repede amortizat.