Campania „România de vacanţă” le propune românilor destinaţii turistice mai puţin frecventate

0
448

Asociaţia Profesională a Emitenţilor de Tichete (APET) lansează campania de informare România de vacanţă, prin care propune românilor destinaţii mai puţin frecventate, dar care au potenţial mare pentru o vacanţă de neuitat, conform unui comunicat remis AGERPRES.

“În acest scop, APET promovează conţinut original video şi foto din zone precum Olt, Vâlcea, Suceava, Maramureş, Bistriţa-Năsăud, Târgu-Mureş, Buzău, Sibiu, în care vor fi prezentate atracţii culturale şi naturale menite să-i determine pe români să descopere noi colţuri ale României şi să pornească într-o nouă experienţă turistică”, se menţionează în comunicat.

Asociaţia Profesională a Emitenţilor de Tichete (APET) reuneşte principalii trei emitenţi de bilete de valoare din România – Edenred, Sodexo şi Up România.