GlaxoSmithKline România, la ora de igienă cu copii de la Şcoala nr. 38

0
335

Angajaţii GSK din România şi din toată lumea îşi dedică o zi lucrătoare pe an acţiunilor de voluntariat, în cadrul “Orange Day”, eveniment aflat la a III-a ediţie. Anul acesta, angajaţii din România ai GSK şi-au dedicat ziua de voluntariat copiilor, lucrând alături de partenerii de la „Salvaţi Copiii” România şi de United Way România pentru a aduce un zâmbet pe chipurile micuţilor, ajungând şi la Şcoala nr. 38 din Craiova.

Angajaţii GlaxoSmithKline (GSK) România şi ai GlaxoSmithKline Consumer Healthcare din Craiova au participat, în perioada 27 iunie – 8 iulie, la „Orange Day”, eveniment anual dedicat voluntariatului. În colaborare cu „Salvaţi Copiii” România, voluntarii GSK din Craiova au mers la Şcoala cu clasele I-VIII nr. 38, unde copiii din medii defavorizate participă la activităţi educaţionale menite să-i ajute în pregătirea de dinainte de începerea şcolii.

Voluntarii le-au povestit celor mici despre importanţa unei igiene corecte şi i-au implicat pe aceştia în jocuri educaţionale prin care au învăţat despre periajul corect al dinţilor şi despre alte obiceiuri sănătoase. Apoi, copiii au participat la activităţi recreative, vizitând locuri inedite pentru ei şi aflând multe lucruri noi.

“Copiii din centrele noastre din toată ţara au fost foarte receptivi la activităţile derulate. Ei sunt întotdeauna dornici să înveţe lucruri noi, să fie expuşi unor experienţe noi şi să fie ajutaţi astfel încât să poată face faţă cu bine activităţilor şcolare. Cu mult suflet, voluntarii au reuşit să-i atragă pe copii în activităţi educaţionale diverse, dar să-i şi recreeze, mergând cu ei în locuri în care, în general, aceştia nu ajung. Filmul sau teatrul nu reprezintă ceva ce copiii din mediile defavorizate să întâlnească foarte des şi a fost o surpriză foarte plăcută pentru ei această experienţă”, a declarat Liliana Bibac, coordonatorul evenimentului din partea „Salvaţi Copiii” România.

O zi de voluntariat, dedicată copiilor

În total, angajaţii GSK s-au implicat în acţiuni de voluntariat în 23 de centre educaţionale şi grădiniţe din ţară, ajutând astfel aproape 400 de copii. Acţiunile desfăşurate de angajaţii GSK fac parte din preocuparea companiei farmaceutice pentru sănătatea mamei şi a copiilor.

«Este al treilea an consecutiv în care participăm la acţiuni de voluntariat în cadrul Orange Day, o zi plătită de companie, în întreaga lume, inclusiv în România, în care angajaţii GSK se dedică voluntariatului. Ne-am implicat din tot sufletul în proiectele desfăşurate în Bucureşti şi în 17 localităţi din ţară şi suntem fericiţi că am reuşit să aducem zâmbete pe feţele a aproape 400 de copii, alături de partenerii noştri, „Salvaţi Copiii” România şi United Way România, cu atât mai mult cu cât una dintre preocupările principale ale GSK în România vizează sănătatea mamei şi a copilului», a spus Andreia Cucu, PR & Comunication Manager GSK România.

GlaxoSmithKline este considerată a fi una dintre cele mai mari companii farmaceutice din lume, al cărei portofoliu are la bază o activitate de cercetare şi dezvoltare.