Banca Comercială Română lansează prima campanie din România ce promovează utilizarea cardurilor contactless – „Pentru o viaţă sănătoasă plăteşte cu cardul BCR!”. Campania se derulează în cadrul reţelei de farmacii Sensiblu din Bucureşti. “Inovaţia a fost şi este unul dintre pilonii strategiei BCR legate de business-ul de carduri şi prin această campanie utilizam tehnologia pentru a fi cu un pas înaintea aşteptărilor clienţilor noştri. BCR a fost prima bancă din România care a lansat cardurile contactless şi care a instalat POS-uri contactless. Dorim să încurajăm utilizarea cardurilor contactless pentru cumpărăturile noastre uzuale, de valoare mică şi medie, de până la 100 lei”, a declarat Ahu Atay, director executiv al Direcţiei de carduri Carduri BCR.
Primul card de fidelitate într-o farmacie
Mecanismul campaniei prevede acordarea automată prin SMS a unui cod valoric, pentru fiecare tranzacţie în valoare de minim 50 lei efectuată în reţeaua de farmacii Sensiblu cu un card contactless emis de BCR. “De 15 ani, inovaţia pusă în slujba pacientului este motorul dezvoltării Sensiblu: prima farmacie de format deschis, primul card de fidelitate într-o farmacie, primele parteneriate cu instituţii bancare în beneficiul clienţilor sunt doar câteva exemple. Odată cu introducerea plăţii contactless, clienţii Sensiblu vor avea la dispoziţie cel mai facil şi rapid mod de a-şi achiziţiona produsele necesare pentru sănătate, îngrijire şi frumuseţe, într-un mediu plăcut, beneficiind de consiliere de specialitate”, a subliniat Dan Nicolescu, marketing director Sensiblu.
Campania se derulează în Bucureşti, în perioada 12-27 iunie 2012, şi se adresează posesorilor de carduri contactless emise sub sigla VISA, respectiv Zambet BCR si BCR Powercard contactless.