Conducerea Grupului Craiova a BRD a organizat, ieri, o conferinţă de presă, în cadrul căreia a fost prezentat noul card premium. De asemenea, au fost expuse detaliile legate de caracteristicile creditului „Habitat”, precum şi particularităţile ofertei „Senior”. Toate aceste produse au fost lansate sub sigla Băncii Române de Dezvoltare.
Radu Neagoe, directorul Grupului Craiova al BRD – Groupe Société Générale a precizat în deschiderea evenimentul dedicat presei locale că produsele despre care se va discuta astăzi (n.r. – ieri) sunt disponibile în toate unităţile BRD deschise în judeţele Dolj şi Olt. „Înainte de a vă prezenta amănuntele din oferta dedicată persoanelor fizice, în mod specific celor interesaţi de un produs sau altul, doresc să vă asigur cu toată seriozitatea că produsele despre care discutăm astăzi (n.r ieri) sunt disponibile în toate unităţile pe care BRD le pune la dispoziţia clienţilor în cele două judeţe ce compun Grupul Craiova; deci, la fel de bine aceste produse pot fi accesate în judeţul Dolj, ca şi în judetul Olt”, a subliniat Radu Neagoe, directorul executiv al Grupului Craiova al BRD.
«Habitat», dedicat celor care doresc să-şi cumpere o locuinţă
Alina Brătescu, directorul Clientelă Retail al Grupului Craiova, a detaliat caracteristicile creditului «Habitat», care este dedicat celor care doresc să-şi cumpere sau să-şi construiască o locuinţă. „Acest credit răspunde solicitărilor clienţilor interesaţi de cumpărarea ori construcţia unei locuinţe. Creditul acesta se acordă pe o perioadă de maxim 30 de ani şi cu un avans începând de la minim de 5 la sută din valoarea locuintei dorite. Dobanda este indexabilă, diferenţiată în funcţie de cuantumul avansului şi de perioada de creditare. În plus, banca oferă o sumă suplimentară pentru cheltuieli conexe (evaluare, notar etc). Pentru situaţia în care clientul doreşte finanţare pentru construcţia de locuinţe, BRD oferă inclusiv o perioadă de graţie de până la 12 luni”, a mai spus directorul Alina Brătescu.
„Senior”, ofertă dedicată pensionarilor
Reprezentantul BRD a mai prezentat tot ieri, în cadrul conferinţei de presă oferta «Senior». „Aceasta se cheamă la BRD oferta dedicată pensionarilor. Cum ştiţi, onorăm cu deosebit respect această categorie de clienţi. Ne preocupăm ca prin oferta dedicată dânşilor să-i ajutăm să înlocuiască grija pensiei cu atenţia pentru cei dragi. La dispoziţia pensionarilor sunt, după cum am aflat, cardul de debit pentru încasarea pensiei; depozitul 1.000 – cu dobândă preferenţială; contul de economii – la fel, cu dobândă preferenţială. În plus, la creditul de consum, pensionarii beneficiază de o reducere a dobânzii de 5 la sută”, a declarat Alina Bratescu
Campanie exclusivă
Tot în cadrul evenimentului de ieri s-a mai discutat şi despre campania exclusivă „BRD – Western Union”, care se desfăşoară până la finele lunii iunie şi este dedicată persoanelor fizice care trimit sau primesc bani prin Western Union utilizând reţeaua de unităţi BRD. „Cei care realizează minim două tranzacţii WU, fără limită de sumă, de orice tip, prin intermediul agenţiilor BRD participă automat la tragerea la sorţi din 26 iulie 2013. La această campanie, premiile sunt în valoare de 15.000 de euro. Este vorba de un număr de 120 de premii a câte 100 de euro şi trei premii a câte 1.000 de euro”, a precizat directorul Clientelă Retail al Grupului Craiova.
Platinum – noul card premium oferit de BRD
BRD îşi completează oferta de carduri cu un nou produs: Platinum, destinat segmentelor de clientelă cu venituri ridicate. „Noul nostru produs premium vizează clientela de top şi oferă servicii adaptate aşteptărilor clienţilor care îşi doresc o asistenţă bancară specifică stilului lor de viaţă, cu avantaje şi facilităţi bancare, dar şi extrabancare”, a declarat Elena Oprea, directorul executiv delegat al Departamentului Marketing şi Management al Produselor din cadrul BRD-Groupe Société Générale.
Cardul Platinum, trei variante
Directorul Radu Neagoe a prezentat ieri, în premieră şi cardul Platinum, care este disponibil în trei variante: două carduri de debit – în lei şi euro – şi un card de credit în lei. Cardul este emis sub sigla MasterCard. Deţinătorii pot beneficia de o linie de credit (revolving sau overdraft) de până la 25.000 euro sau 110.000 lei. Pentru cardul de credit Platinum, banca oferă o perioadă de graţie de până la 60 de zile. „BRD pune la dispoziţia posesorilor de carduri Platinum un info line dedicat, disponibil 24 de ore din 24. De asemenea, aceştia beneficiază de Programul Priority Pass – acces privilegiat în peste 600 de saloane VIP în aeroporturi din întreaga lume. Mai trebuie menţionate asigurările incluse: de călătorie cu servicii concierge pe tot parcursul călătoriei în străinătate (servicii oferite de un asistent personal care rezervă, de exemplu, biletele de avion, camera de la hotel, maşina cu şofer, masa de la restaurant sau terenul de golf) pe tot parcursul călătoriei în străinătate”, a subliniat directorul Neagoe.
Realizarea de plăţi rapide fără introducerea PIN-ului
Directorul BRD Grup Craiova a mai spus că utilizând cardul Platinum pentru plăţi la comercianţii parteneri MasterCard, clienţii beneficiază de reduceri şi tratament preferenţial. În plus, BRD a încheiat parteneriate cu comercianţi de lux, special pentru ca posesorii de card Platinum să se bucure de o serie de oferte atractive. „Cardurile Platinum au un design special, iar pe lângă funcţionalităţile specifice unui card bancar beneficiază şi de tehnologia contactless, care permite realizarea de plăţi rapide fără introducerea PIN-ului, şi poate fi utilizat la toţi comercianţii acceptanţi din ţară şi străinătate care afişează sigla PayPass”, a conchis Radu Neagoe, director BRD Grup Craiova.
BRD-Groupe Société Générale a lansat, în 1995, primul card de credit din România, cardul Prima. În 1999, banca a lansat prima gamă completă de carduri bancare. În prezent, BRD oferă o gamă largă de carduri, între care se numără o serie de premiere tehnologice pentru piaţa românească: primul card personalizabil, „A la carte” şi primele carduri contactless. BRD este lider pe piata cardurilor, cu peste 2,3 milioane de carduri şi operează o reţea de peste 1.500 de ATM-uri şi 21.000 de POS-uri.