New Kopel Group îşi extinde activitatea şi în imobiliare

0
601

New Kopel Group îşi îndreaptă atenţia spre sectorul imobiliar pentru a găsi noi oportunităţi de extindere a Grupului în România. De asemenea, strategia sa pe 2016 prevede şi achiziţia altor companii sinergice cu Grupul New Kopel şi care pot fi dezvoltate ulterior.

Hezi Shayb

Prima companie de leasing operaţional din România şi lider în industria auto autohtonă, New Kopel Group anunţă o creştere cu 20% a investiţiei în activităţile de leasing operaţional şi Rent a Car, în 2016. În 2015, compania a investit peste 13.000.000 de EUR în România, în creştere cu 16% faţă de 2014 când valoarea investiţiei a depăşit 10.000.000 de EUR. Grupul de companii şi-a mărit flota cu 1000 de maşini noi, în 2014 şi cu peste 1100, în 2015. În 2016, New Kopel Group urmăreşte cumpărarea a 1200 – 1500 de maşini noi. Flota companiei este distribuită în proporţie de 60% în Bucureşti şi 40% în celelalte oraşe.  “Pentru noi, 2016 este următorul pas în provocările de business pe care ni le-am proiectat. Ne conducem afacerea cu motoarele turate, un argument pentru creşterea cotei de piaţa la 7%, pe zona de leasing operaţional. Ne vom concentra pe serviciile de management al flotei, o zonă neexploatată de noi până acum, având ca obiectiv o creştere cu 20% a businessului, începând cu flota şi portofoliul de clienţi, până la atingerea obiectivului de vânzare a 1500 de maşini noi şi second hand, anul acesta”, declara Hezi Shayb, CEO New Kopel Group.

Este o strategie care vine în întâmpinarea IMM-urilor

În zona de rent a car, New Kopel Group are ca obiectiv menţinerea creşterii cifrei de afaceri de 9% înregistrată în 2015 şi pentru acest an şi adăugarea a 750 de autoturisme, din toate segmentele, la flota existentă. Pentru 2016, trendul pozitiv este completat de creşterea cu 20% a activităţii service-ului, New Kopel Group având unul dintre cele mai mari service-uri auto din România. Obiectivul de vânzări urmăreşte vânzarea a cel puţin 1500 de autoturisme noi şi Second Hand prin intermediul Opel Union Motors (autoturisme noi) şi Sixt SH (second hand). “Fiind una dintre cele mai flexibile şi adaptabile companii de pe piaţa, strategia noastră urmăreşte crearea de soluţii customizate pentru clienţi menite să le răspundă nevoilor concrete pe care le au. Este o strategie care vine în întâmpinarea IMM-urilor care prin specificul lor sunt într-o continua schimbarea activităţilor şi, implicit, a nevoilor…” declarat Hezi Shayb CEO New Kopel Group.

          Când o companie alege să aibă o flotă de la New Kopel Group, se bucură de 4 avantaje care se reflecta în business-ul său:

  • One Stop Shop: toate serviciile sub acelaşi acoperiş – rent a car, leasing operaţional, vânzare de maşini second hand, workshop autorizat pentru Opel / Dacia / Renault precum şi dealer pentru noile maşini Opel;
  • Filozofia “Always yes!” – întotdeauna există soluţii pentru nevoile clienţilor;
  • Flexibilitate – servicii customizate prin sinergia grupului;
  • Transparent si de încredere–atitudinea umană faţă de client şi furnizori.