Instagram și WhatsApp capătă o rebranduire – iar numele Facebook este plasat atât „în față” cât și „în centru”.
Aplicațiile deținute de Facebook sunt redenumite „Instagram de pe Facebook” și „WhatsApp de pe Facebook”, afișând mult mai proeminent numele companiei lor mamă.
Informația a raportat pentru prima dată știrea, iar purtătorul de cuvânt al Facebook, Bertie Thomson, a confirmat ulterior schimbarea pentru site-ul Business Insider.
Noul nume va apărea în magazinele de aplicații și în interiorul aplicațiilor, deși nu vor afișa noul nume pe ecranele „homescreen” ale utilizatorilor. “Vrem să fim mai clari cu privire la produsele și serviciile care fac parte din Facebook”, a spus Thomson.
Este o schimbare izbitoare și pare probabil să fie controversată. Brandul Facebook a fost bătut în ultimii doi ani de scandaluri constante, în timp ce WhatsApp și Instagram au rămas relativ fără criză. De ani buni, compania de 535 miliarde de dolari s-a mulțumit să-și păstreze diferitele aplicații la distanță, funcționând cu echipe de angajaţi independente cu o autonomie semnificativă (având chiar și chiar băi separate). Dar mai recent, Facebook a încercat să exercite un control mai centralizat, provocând uneori tensiuni și îngrijorări în rândul angajaților.