Mai bine de jumătate dintre tinerii români (53%) cu vârste între 18 și 25 de ani iau în calcul deschiderea propriei afaceri, potrivit unui studiu Ipsos MORI contractat de către International Personal Finance, grup britanic care operează Provident Financial Romania şi realizat în 7 ţări din portofoliul grupului. Este, de altfel, cel mai ridicat procent din ţările sondate. Potrivit studiului citat, șase din 10 tineri români (61%) se consideră mai pregătiți de antreprenoriat decât generațiile anterioare și conduc, din nou, grupul de țări din studiu.
Raportul IPF de Bunăstare Financiară este un studiu comandat de IPF și derulat de Ipsos MORI în șapte țări (Cehia, Ungaria, Mexic, Polonia, România, Lituania și Spania). Ipsos MORI a intervievat un eșantion reprezentativ de 3.500 de adulți cu vârste între 18 și 25 de ani, câte 500 din fiecare piață. Un eșantion dintre adulții de 18-25 de ani a fost intervievat, filtrat în funcție de vârstă, raportat la gen, regiune geografică și statut de muncă/ studii. Datele studiului au fost ponderate la proporțiile reale ale populației corespunzătoare audienței, în fiecare țară. Studiul a fost efectuat între 29 martie și 15 aprilie 2019.