În luna octombrie 2025, inspectorii sociali ai Agenției Județene pentru Plăți și Inspecţie Socială (AJPIS) DOLJ au desfăşurat 23 de misiuni de inspecţie inopinată, având ca scop
verificarea respectării standardelor minime de calitate obligatorii pentru funcţionarea
serviciilor sociale; evaluarea în vederea acordării/neacordării acreditării ca furnizor de servicii sociale sau a licenței de funcţionare. Pe parcursul misiunilor
de inspecţie, s-au dispus șase măsuri de remediere ținând cont de faptul că au fost identificate o serie de deficienţe, printre care: nerespectarea standardele minime de calitate privind managementul de caz în aprobarea serviciilor sociale acordate persoanelor vârstnice și în ceea ce privește revizuirea şi aprobarea procedurilor de lucru; neelaborarea şi nepublicarea Raportului de activitate anual al serviciului social pe pagina web a serviciului social/furnizorului de servicii sociale; nerespectarea prevederilor Legii nr.448/2006, privind accesul persoanelor dizabilităţi la mediul fizic. Modul de implementare a măsurilor dispuse în urma misiunilor de control va fi monitorizat prin procesul – verbal de control de către inspectorii sociali, după cum a precizat Mihaela Elena Cocora, director executiv al AJPIS Dolj.
				
		















