e-CLICK, un nou pachet de servicii

0
281

BRD îşi completează oferta de produse şi servicii cu un nou pachet, denumit e-CLICK. Acesta se adresează cu precădere utilizatorilor de Internet, iar produsele care intră în componenţă să asigură facilitatea desfăşurării tranzacţiilor online, cât şi proţectia acestora şi a bunurilor achiziţionate cu cardul. Pachetul e-CLICK poate fi comandat online, direct pe site-ul băncii, sau solicitat în cele peste 930 de agenţii. “BRD aduce pe piaţa bancară o nouă probă de inovaţie, dar şi de reactivitate la solicitările clienţilor noştri. Astfel, pachetul e-CLICK grupează toate produsele şi serviciile online din oferta BRD: Card BRD ePayment ataşat unui cont curent în Lei, Internet banking – BRD-Net, phone banking – Vocalis. În plus, mulţumită componentelor de asigurări adaptate acestui mediu, tranzacţiile online de la BRD sunt nu doar mai avantajoase, ci şi mai sigure…”, a declarat Philippe Lelarge, directorul executiv al Departamentului Strategie şi Marketing al BRD.

Comision de gestiune anuală

Asigurările din cadrul pachetului protejează bunurile şi echipamentele electronice portabile achiziţionate cu cardul, online şi la comercianţi şi despăgubeşte convorbirile neautorizate efectuate cu telefonul mobil în cazul furtului. Sunt acoperite, de asemenea, operaţiunile frauduloase derulate cu cardul pierdut sau furat, inclusiv cheltuielile de refacere card, chei, documente. Posesorii unui pachet e-CLICK beneficiază şi de o serie de reduceri şi gratuităţi astfel: operaţiunile de transfer prin serviciile de bancă la distanţă reduse cu 75%, emitere gratuită a cardului BRD ePayment, comision de gestiune anuală card redus cu 20%, iar lunar prima interogare de sold şi retragere de numerar sunt gratuite. În plus, la achiziţionarea unui Pachet e-CLICK, clientul intră automat în Programul de Fidelitate ataşat cardului BRD ePayment.

CASETĂ:

Timp de o lună de la lansare, în perioada 1 iulie – 1 august, clienţii vor primi de două ori mai multe puncte de loialitate pentru cumpărăturile online realizate în cele peste 1.900 de magazine online care folosesc soluţia ePayment. Mai mult, utilizând punctele de fidelitate se obţin reduceri de până la 20% la noi cumpărături în magazinele online partenere.