Craiovencele au avut posibilitatea să afle cum îşi pot dezvolta o carieră de succes, prin intermediul a două seminarii, desfăşurate miercuri şi joi, la Hotelul Helin. În cadrul evenimentului organizat de de MEDIAFAX, alături de Siveco România şi Academia de Studii Economice Bucureşti, au fost abordate teme precum dezvoltarea unei cariere de succes pentru femei, programe de lucru flexibile pentru femei, maternitatea şi drepturile asociate, prevenirea şi combaterea hărţuirii sexuale la locul de muncă sau măsuri care conduc la creşterea încrederii în sine a femeilor. În cadrul celor două evenimente desfăşurate la Craiova, participanţii au dezbătut modalităţile de implementare a principiului egalităţii de şanse în politicile companiilor şi instrumentele necesare. Seminariile au reunit atât femei – manageri de resurse umane, femei cu funcţii de decizie din întreprinderi, cât şi femei cu poveşti de succes aflate în funcţii de conducere în instituţii publice, consilii de administraţie, companii şi asociaţii patronale. “Proiectul este axat pe depistarea problemelor pe care le întâmpină femeile în accesarea unor poziţii de conducere în cadrul companiilor private, în modul de respectare a egalităţii de şanse cu bărbaţii, privind modalităţile de revenire din concediul de maternitate, precum şi implementarea noilor modificări aduse Codului Muncii în societatea românească. Se adresează femeilor din România şi vizează un grup de 1.700 de persoane, dintre care 800 de femei sunt femei-manager, femei-director de resurse umane, femei de carieră, de succes, urmând ca cealaltă parte a grupului ţintă să fie adresate prin trei programe de formare, care vor fi susţinute de Academia de Studii Economice şi aici ne referim la managementul organizaţiei, managementul resurselor umane şi managementul afacerilor. Seria seminariilor, care a fost deschisă la Craiova, şi-a propus să prezinte obiectivele proiectului, să depisteze cazuri de succes. Din rândul celor 800 de femei care vor participa la aceste seminarii se vor selecta 30 de femei, reprezentative pentru regiunea din care fac parte. Vor fi alese persoane de notorietate publică, iar acestea vor fi intervievate de MEDIAFAX în baza unei grile de interviu care se elaborează în cadrul proiectului, iar unul dintre aceste interviuri va face obiectul unui spot TV, pe care îl previzionăm a avea o audienţă de peste 300.000 de vizionări”, a declarat Rodica Papadopol, manager de proiect.