Telekom Romania a anunţat recent încetarea contractelor cu Poşta Română, începând cu 1 februarie 2018, pentru plata facturilor aferente contractelor de servicii fixe şi mobile, „ca urmare a nerespectării obligaţiilor contractuale de către Poşta Română”.
„Clienţii Telekom Romania beneficiază în continuare de cele peste 40.000 de puncte de încasare (reţeaua proprie de magazine, reţele de retaileri, bănci partenere, ATM-uri şi automate de plăţi), din mediul urban şi rural, unde îşi pot plăti facturile”, a precizat compania de telefonie.
De asemenea, „modalităţile de plată variate precum plata online, pe site-ul companiei, la sectiunea MyAccount, plata prin debit direct, prin internet banking, mobile banking (prin băncile partenere, care oferă aceste servicii), completează lista de alternative la plata facturii Telekom”.
Telekom a mai precizat că toate detaliile privind facilităţile de plată se regăsesc pe spatele fiecărei facturi şi pe site-ul Telekom, urmărind link-ulwww.telekom.ro/asistenta/factura.